کارشناس SEO

کارشناس SEO

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 15:35 | بازدید : 35
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

شرکت سئو | بهترین شرکت سئو در ایران را چطور انتخاب کنیم؟ ویژگی شرکت های  سئوکار

 

 

به لطف Data Commons جستجوی مجموعه داده

Google در حال باز کردن یک مجموعه چگونه صفحه اول گوگل باشیم داده عظیم برای استفاده جهانیان است. پروژه Data Commons یک پایگاه داده دانش آزاد است که پر از داده های آماری از منابع معتبر مختلف است. همه این داده ها اکنون در جستجوی Google موجود است. یک لایه داده جدید در نمودار دانش به شما کمک می کند داده های آماری را پیدا کنید که یافتن آنها سخت یا غیرممکن است. این حتی برای شما نمودارهایی در حین پرواز می سازد.

 

Google از مهارت پردازش زبان طبیعی خود برای درک سوالی که شما می پرسید و یافتن داده های مربوط به این سوال استفاده می کند. البته ، شما همچنین می توانید مقایسه با سایر نقاط داده را انجام دهید.

 

این برای آینده چه معنی دارد

از نظر ظاهری ، تقریباً به نظر می رسد که گوگل مغز جدیدی پیدا کرده است. آنها با افزایش استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای خود ، به درک بی سابقه ای از نه تنها زبان ، بلکه دنیای اطراف ما دست یافته اند. Google با استفاده از این بینش ها ، پاسخ ساده ای به سوالات پیچیده تر ، از مشکلات ریاضی گرفته تا کار با مجموعه های بزرگ داده ، در اختیار ما قرار می دهد.

 

در مورد سئو ، از آنجا که گوگل در درک زبان و مباحث بسیار بهتر شده است ، در تشخیص محتوای با کیفیت نیز بهتر خواهد بود. تمرکز بر کیفیت و سرمایه گذاری در وب سایت سریع و بدون نقص همچنان کانون اصلی شما خواهد بود. همچنین جالب است که ببینید نمایه سازی مسیرها چگونه رقم می خورد زیرا به نظر می رسد نوعی قطعه ویژه فوق العاده قدرتمند است. به طور کلی ، نتایج جستجو ممکن است در ماه های آینده کمی متنوع تر شود.

 

من از کارشناس SEO متخصص ساکن ما Jono Alderson پرسیدم که درباره این رویداد چه نظری دارد:

 

"مهم است که به یاد داشته باشید که هدف اصلی Google هرگز بازگشت لیستی از نتایج جستجو هنگام تایپ چیزی نبوده است. هدف آنها حل مشکلات کاربران آنها بوده است. آنچه در اینجا می بینیم گامی عظیم در جهت انجام این مأموریت است. Google به طور فزاینده ای به عنوان دستیار شخصی ما عمل می کند و "جستجوی متعارف" فقط یک بخش کوچک از آن است. این بدان معنی است که ما به عنوان افراد SEO ، مدیران وب و صاحبان مشاغل ، نه تنها باید به این فکر کنیم که "چگونه رتبه بالاتری کسب کنم؟" ، بلکه "چگونه مشکلات کاربران Google را حل کنم؟" این در مورد استراتژی محتوا ، تمایز و ایجاد مارک است. "

 

جونو آلدرسون

این برای رویداد Google Search On است

سیر تکاملی گوگل بسیار جالب است. امروز ، گوگل مانند یک مغز قدرتمند باورنکردنی است که در اختیار شماست. می توانید س itالات بسیار پیچیده ای از آن بپرسید و نتیجه بگیرید که می توانید برای انجام کار ، خرید ، یادگیری یا تحقیق خود استفاده کنید. شما می توانید از صدا یا دید خود برای جستجو استفاده کنید و می توانید اشیا generated تولید شده در AR را برای خود "لمس" کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش