آیا amp ضروری است؟

آیا amp ضروری است؟

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1399 زمان : 11:23 | بازدید : 48
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

نمایش بارگیری تصویر به بازدیدکنندگان با بارگذاری تنبل در حال انجام است

بارگذاری تنبل هنگامی رخ می دهد که به یک صفحه وب بروید و به جای دیدن یک فضای سفید خالی برای محلی که یک تصویر در آن قرار دارد ، هنگام بارگیری متن اطراف ، یک نسخه سبک تصویر تار یا یک جعبه رنگی در جای خود ظاهر شود. پس از چند ثانیه ، تصویر به وضوح در وضوح کامل بارگیری می شود. پلت فرم محبوب وبلاگ نویسی Medium واقعاً به خوبی این کار را انجام می دهد.

 

نسخه با وضوح پایین در ابتدا بارگذاری می شود و سپس نسخه با وضوح کامل کامل بارگیری می شود. این امر همچنین به بهینه سازی مسیر رندر حیاتی شما کمک می کند! بنابراین در حالی که تمام منابع صفحه دیگر شما در حال بارگیری هستند ، شما یک تصویر تیزر با وضوح پایین نشان می دهید که به کاربران کمک می کند اتفاقات / بارگیری را داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بارگیری تنبل تصاویر ، به راهنمای بارگیری تنبل Google مراجعه کنید.

 

با متراکم کردن و بهم پیوستن پرونده های خود سرعت را بهبود ببخشید

ممیزی سرعت صفحه اغلب توصیه هایی مانند "کوچک کردن منبع" را ارائه می دهد ، اما این در واقع به چه معناست؟ Minification با حذف مواردی مانند خطوط شکاف و فاصله و همچنین کوتاه کردن نام متغیرهای کد ، در هر کجا که امکان پذیر باشد ، یک پرونده کد را متراکم می کند.

 

"Bundling" اصطلاح رایج دیگری است که در رابطه با بهبود سرعت صفحه می شنوید. فرآیند بسته بندی دسته ای از همان فایلهای زبان برنامه نویسی را در یک فایل واحد ترکیب می کند. به عنوان مثال ، می توان یک دسته از پرونده های JavaScript را در یک پرونده بزرگتر قرار داد تا مقدار پرونده های JavaScript را برای یک مرورگر کاهش دهد.

 

با کوچک کردن و همراه کردن فایل های مورد نیاز برای ساخت صفحه وب خود ، سرعت وب سایت خود را افزایش داده و تعداد درخواست های HTTP (پرونده) خود را کاهش می دهید.

 

بهبود تجربه مخاطبان بین المللی

وب سایت هایی که مخاطبان چندین کشور را هدف قرار می دهند باید بهترین خدمات بین المللی SEO را برای ارائه بهترین تجربه ها در اختیار شما قرار دهند. بدون این بهینه سازی ها ، بازدید کنندگان بین المللی ممکن است در یافتن نسخه سایت شما که برای آنها مناسب است مشکل داشته باشند.

 

دو روش اصلی برای بین المللی شدن یک وب سایت وجود دارد:

 

زبان

سایتهایی که سخنرانان چند زبان را هدف قرار می دهند ، وب سایتهای چند زبانه محسوب می شوند. این سایت ها باید چیزی به نام برچسب hreflang اضافه کنند تا به Google نشان دهند که صفحه شما برای زبان دیگری کپی کرده است. درباره hreflang بیشتر بیاموزید.

کشور

به سایتهایی که مخاطبان چندین کشور را هدف قرار می دهند وب سایتهای چند منطقه ای گفته می شود و آنها باید ساختار URL را انتخاب کنند که هدف قرار دادن دامنه یا صفحات آنها را برای کشورهای خاص آسان کند. این می تواند شامل استفاده از دامنه سطح بالا کد کشور (ccTLD) مانند ".ca" برای کانادا یا دامنه عمومی سطح بالا (gTLD) با زیر پوشه خاص کشور مانند "example.com/ca" برای کانادا درباره URL های خاص محلی بیشتر بدانید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش